Abone Ol ve Güncelle
Girişimcilik ve ilham hikayelerinden haberdar olun.
Göz atılıyor: Trend
Ekranların sevilen yüzü, doğal güzelliği ve yeteneğiyle dikkat çeken Özge Yağız, sadece projeleriyle değil, değişen yaşam tarzıyla da ilham veriyor.…
Bollywood, son yıllarda formülize edilmiş senaryolar ve sürekli kendini tekrar eden oyuncu eşleşmeleriyle bir döngüye girmişti. Seyirci, Shah Rukh Khan…
Son on yılımızı ayaklarımızda tuğla büyüklüğünde, kaba ve hantal spor ayakkabılarla geçirdik. Rahatlık adına estetikten ödün verdiğimiz, Balenciaga Triple S…
Son on yılımızı İskandinav sadeliğinin, Japandi dinginliğinin ve her yeri beyaza boyama hastalığının pençesinde geçirdik. Evlerimiz birer yaşam alanından çok,…
Gastronomi dünyasının en prestijli, en korkulan ve en arzulanan kırmızı rehberi Michelin Guide, nihayet Türkiye topraklarına adım atalı birkaç yıl…
Dijital dünyaya dair en güncel verileri sunan We Are Social’ın 2025 raporu, bu sorunun cevabını “rakamlarla” yüzümüze çarpıyor. Ve tablo,…
Dönüp geriye baktığımızda, 21. yüzyılın bu ilk çeyreğini nasıl tanımlayacağız? Tarihçiler muhtemelen Kalıcı Kriz Çağı diyecekler. Peki, bu kalıcı kriz…
Türkiye’nin dijital gündemi, sosyal medya fenomeni Yasemin Arı’nın “lüks parfüm” koleksiyonunu tanıtırken sarf ettiği o “olay” sözle sarsıldı: “Fakirlerle aynı kokmak istemiyorum.”
Brand Finance Global Soft Power Index 2025 verilerini ve son bir yılda yaşanan politik çalkantıları temel alan, Güney Kore’nin o “parlak” yükselişini ve “kırılgan” geleceğini analiz eden detaylı bir portre.
Borsada neden hep kaybediyoruz? Küçük yatırımcı, ABD’li yatırımcının aksine “büyüme” için değil, “enflasyondan kaçmak” için BİST’e giriyor. Türk yatırımcının “panik” ve “tüyo” ile imtihanını ve enflasyonist ortamda borsanın mantıklı olup olmadığını Vora için analiz ettik.
